Az Asfertglobal folyamatosan bővülő és fejlődő vállalat, több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a növényi tápanyagutánpótlást terén. Fő hangsúlyt az új innovatív növényi bio tápanyagok és bio stimulánsok fejlesztésére és gyártására fektetik, amelyek a természetes forrásokból származó hasznos mikroorganizmusok és új aktív szerves molekulák felhasználására épülnek. Biológiai trágyázó szerek fő funkciója a talaj erőforrásainak természetes módon való optimalizálása, és a növény egészségének, egyensúlyának gondozása, megóvása, erősebbé tétele. Lehetővé téve a szerves tápanyagok jobb felvételét és a termésmennyiség növekedését, egyúttal csökkentve a szervetlen vegyszer alapú műtrágyák alkalmazását.
A helyi gazdálkodókat egy nemzetközi kereskedelmi csapaton keresztül tudják elérni a helyszínen, ami lehetővé teszi számukra, hogy alkalmazkodjanak a vevői igények változatos skálájához. Jelenleg 25 országban vannak jelen, köztük Spanyolországban, Franciaországban, Görögországban, Törökországban, Dél-Afrikában, Oroszországban és az Egyesült Államokban és Magyarországon is. Egyedülálló megoldásokat kínálnak a gazdálkodóknak a sikeresebb és fenntarthatóbb mezőgazdaság gyakorlásában, magasabb hozam biztosításával, a hagyományos műtrágyák használatának hatékonyságának növelésével és a költségek racionalizálásával, miközben csökkenti a környezetterhelést.
Küldetésük, hogy meghaladják a termelői elvárásokat kivételes termékeikkel, irányt mutassanak, segítséget nyújtsanak a termékenység a minőség emelésében, védve környezetünket és megújítva erőforrásainkat.
Egyik előadónk lesz a Kertészeti Évzáró Konferencián Antonio Serna, aki 2019-ben csatlakozott az Asfertglobalhoz exportmenedzserként, azzal a céllal, hogy bővítse és megszilárdítsa a vállalat nemzetközi üzleti tevékenységét.
Antonio Serna 20 éves szakmai pályafutását a nemzetközi kereskedelem területén fejlesztette ki. Az Asfertglobalnál meghatározza és megvalósítja azokat a folyamatokat, amelyek garantálják a vállalat minőségét és kiválóságát a nemzetközi ügyfélszolgálatban a meglévő piacokon, valamint stratégiát és cselekvési tervet az új piacok megnyitására.
Antonio Serna a barcelonai Isabel I Egyetemen szerzett MBA diplomát, értékesítési és marketingmenedzsment mester fokozatot, egyetemi tanulmányait pedig CC PP és szociológia szakon végezte különböző európai egyetemeken Spanyolországban, Olaszországban és Belgiumban.